Riktlinjer för produkt FAQs

Riktlinjer för att skriva frågor

När du skriver en fråga eller ett svar, ber vi dig att följa dessa riktlinjer:

  • Fokusera på att skriva frågor eller svar på frågor enbart avseende produkten och din faktiska erfarenhet av denna.
  • Frågan alternativt svaret ska inte avse till vår kundservice samt beställnings- eller leveransprocessen. Om du har frågor eller kommentarer om inköp i vår butik, vänligen kontakta vår kundtjänst.
  • Skriv specifika detaljer. Således är en fråga lättare att svara på och genererar ett mer användbart svar.
  • Kom ihåg att syftet med FAQs specifika produktrelaterade frågor är att vara ett stöd för andra kunder som funderar på att köpa denna produkt.

Vi förbehåller oss rätten att ta bort eller blockera en fråga och/eller svar om det innehåller något av följande:

  • Information som inte avser själva produkten.
  • Svordomar, kränkande kommentarer eller annat nedsättande språk som inte är lämpligt för ett offentligt forum.
  • Priser, reklam, spam eller hänvisningar till andra produkter, erbjudanden, webbsidor eller konkurrenter.
  • E-postadresser, telefonnummer, länkar till andra webbplatser och kontakinformation.
  • Kritiska eller hatiska kommentarer om andra recensioner på sidan.
  • Alla bilder som visar felaktig användning av varorna.

Om du vill ge oss feedback på vårt sortiment, prissättning, orderhantering eller leverans, men även i andra frågor gällande kundservice, ska du inte ange detta i vår FAQ-system. Vår kundtjänstpersonal kan inte se dessa frågor/svar och kan därför inte heller svara på dessa. Vänligen kontakta vår kundtjänst.

Tack för att du tog dig tid att dela dina frågor och erfarenheter med andra.